چگونه خطرناک می کند کراتینین 4.7 در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه خطرناک می کند کراتینین 4.7 در بیماری های کلیه

چگونه خطرناک می کند کراتینین 4.7 در کلیه دختر DiseaseMy کردم بیماری کلیوی چند سال پیش، و در حال حاضر سطح کراتینین او 4.7 است، و او همچنین دارای فشار خون بالا. من می خواهم بدانم چقدر خطرناک وضعیت او است؟
همانطور که می دانیم، کلیه ارگان های مهم برای ما که تابع فیلتر کردن سموم و مواد زائد در خون، و حفظ تعادل تغذیه و تعادل الکترولیتی هستند. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده، آنها نمی توانند به خوبی به صورت عادی کار، و بسیاری از سموم و متابولیت در خون که علائم جدی و عوارض در بیماران باعث می شود تجمع می یابد.
در میان متابولیت، کراتینین یکی از خاص است. آن را به عنوان اغلب به عنوان نشانه برای صدمه به کلیه ها. زمانی که کلیه ها به آرامی و یا اندکی کاهش یافته، می تواند نشت کراتینین. با این حال، زمانی که عملکرد کلیه کمتر از 50٪، سطح کراتینین خواهد شد بالاتر از سطح نرمال باشد. بنابراین، هنگامی که سطح کراتینین 4.7 است که بسیار بالاتر از محدوده نرمال از 0.5-1.2 است، به این معنی که عملکرد کلیه به شدت کاهش می یابد.
برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، زمانی که سطح کراتینین 5 می رسد، آنها اغلب توصیه می شود به دیالیز، به دلیل اختلال در عملکرد کلیه خود را می تواند سموم و متابولیت دفع نمی شود. این مواد بد انباشته شده در بدن باعث می شود که بیماران برخی از علائم جدی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خارش پوست و یا خارش پوست را تجربه کنند. همه این کیفیت زندگی آنها تاثیر می گذارد.
بنابراین، سطح کراتینین 4.7 برای بیماران کلیوی خطرناک است، اگر آنها درمان سریع و موثر را نداشته باشند، بیماری خود را می رود به بدتر در سرعت سریع، پس از آن، دیالیز یا پیوند کلیه در خواست می شود.
بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری با کراتینین 4.7 شما بهتر است به درمان موثر به موقع، که عملکرد کلیه باقی مانده خود را محافظت و کمک به شما در حفظ و دور از دیالیز و پیوند کلیه.
اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: